Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Σ`ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ :


-Το κάθε χάδι σου, με κάνει να τρέμω.

-Μπορώ να σου πω τα πάντα, χωρίς να αισθάνομαι άσχημα.

-Εσύ και εγώ μαζί, μπορούμε να κάνουμε τα αδύνατα,δυνατά.

-Η πιο όμορφη σκέψη είναι η δική σου.

-Γιατί νιώθω μερικές φορές ότι ένα λεπτό από τη σχέση μας, αξίζει όσο όλη η ζωή μου πριν σε γνωρίσω.

-Νοιάζομαι για σένα, περισσότερο από τον ίδιο μου τον εαυτό.

-Είσαι ένα κομμάτι από τα όνειρα μου.


-Κάθε σου σκέψη, μου δίνει ένα γλυκό χαμόγελο και με παρασύρει.

-Η αγάπη μας με κάνει να αισθάνομαι ότι ... τα καλύτερα έρχονται.

-Απλά δεν μπορώ να σου αντισταθώ.

-Βγάζεις από μέσα μου τον καλύτερο εαυτό μου.

-Έχεις απίστευτο χιούμορ.

-Κάθε φορά που σε κοιτώ, η καρδιά μου χτυπάει δυνατά.

-Είσαι το άτομο που κρατάει το κλειδί της καρδιάς μου.

-Μου έχεις μάθει τι πραγματικά σημαίνει αγάπη.

-Πάντα μου λες αυτό που έχω ανάγκη να ακούσω.

-Αποτελούμε το καλύτερο σενάριο των ονείρων μου.

Και φυσικά, η εξυπνάδα σου, γιατί φάνηκες αρκετά έξυπνος, για να με ερωτευτείς ... Μωρό μου!!!!

2 σχόλια:

Μουτάφης είπε...

Xωρίς εσένα η ζωή δεν αξίζει μωρό μου ... Σ' αγαπαω ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΑ !!!

HELLEN είπε...

Ela filaraki kalma ...Pola les ...